همشهری آنلاین: دورتموند در هفته ۴ بوندس‌لیگا با پیروزی بر لورکوزن نشان داد که از مدعیان کسب قهرمانی در این فصل است. دوئل لایپزیگ و بایرن با تساوی خاتمه یافت. برمن، آگسبورگ، مونشن‌گلادباخ و ماینتس از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

بوندس ليگا
  • ولفسبورگ یک - دوسلدورف یک

رقابت‌های هفته ۴ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۳ سپتامبر/ ۲۲ شهریور) با مصاف ولفسبورگ و دوسلدورف آغاز شد. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این نتیجه با توجه به عملکرد کم‌وبیش برابر دو تیم عادلانه بود.

  • بوروسیا دورتموند ۴ - بایر لورکوزن صفر

یکی از دوئل‌های حساس هفته پیکار میان  دورتموند و بایر لورکوزن بود که بعدازظهر شنبه در حضور بیش از ۸۱ هزار تماشاگر برگزار شد. دورتموندی‌ها با قدرت‌نمایی نشان دادند که به طور جدی یکی از مدعیان کسب قهرمانی در این فصل هستند. دورتموند نیمه اول را با گل پاکو آلکازر در دقیقه ۳۸ یک بر صفر به سود خود به پایان برد و در نیمه دوم نیز سه بار دیگر دروازه لورکوزن را باز کرد. چهره برتر این دیدار مارکو رویس، کاپیتان دورتموند بود که دو گل از چهار گل تیمش مقابل بایر لورکوزن را به ثمر رساند.

  • ماینتس ۲ - هرتا برلین یک

سرخ‌پوش‌های ماینتس در هفته ۴ بوندس‌لیگا مهمان خود،‌هرتا برلین را با خوش‌اقبالی ۲ بر یک شکست دادند و سه امتیاز کسب کردند. پایتخت‌نشین‌های برلین که تا دقایق پایانی بازی یک بر صفر عقب بودند،‌ در نیمه دوم توانستند با تلاش فراوان گل تساوی را در دقیقه ۸۳ به ثمر برسانند. شادی بازیکنان برلین اما چند دقیقه بیش طول نکشید. جرمیا سن ژوسته در دقیقه ۸۸ گل پیروزی را برای ماینتس به ثمر رساند.

  • آگسبورگ ۲ - آینتراخت فرانکفورت یک

آگسبورگ نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته چهارم بوندس‌لیگا به ثبت رساند. آگسبورگ از ضعف‌های مهمان خود،‌ فرانکفورت استفاده کرد و حریف خود را ۲ بر یک شکست داد. گل پیروزی آگسبورگ در این مصاف را فلوریان لیدرلشنر با شوتی تماشایی از راه دور به ثمر رساند.

  • اونیون برلین یک - وردر برمن ۲

وردر برمن نیز از تیم‌های موفق هفته بود. سفیدپوش‌های برمن با پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبان خود، اونیون برلین توانستند با ۳ امتیاز به خانه بازگردند. گل پیروزی برمن در این مصاف را فول‌کروگ در دقیقه ۵۵ بازی به ثمر رساند.

  • اف ث کلن یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

یکی از برندگان هفته چهارم بوروسیا مونشن گلادباخ بود که پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود، اف ث کلن را جشن گرفت. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، اما در نهایت این مونشن‌گلادباخ بود که یکی از فرصت‌های خود را به گل بدل کرد و با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود ۳ امتیاز به دست آورد. تک ‌گل این دیدار را پلئا در دقیقه ۱۴ بازی به ثمر رساند.

  • آر بی لایپزیگ یک - بایرن مونیخ یک

در حساس‌ترین پیکار هفته هم تیم‌های آر بی لایپزیگ و بایرن مونیخ رویاروی هم قرار گرفتند. این مصاف پرهیجان پس از ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بایرن مونیخ نیمه نخست را با گل لواندفسکی با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد. لایپزیگ اما در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند و با کسب یک امتیاز از صدرنشینی خود دفاع کرد.

  • دیدارهای یکشنبه

رقابت‌های هفته ۴ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان ‌رسید که طی آن هوفن‌هایم با سه گل مغلوب میهمان خود، فرایبورگ شد و پادربورن نیز در خانه خود رویاروی شالکه قرار گرفت و متحمل شکست سنگین ۵ بر ۱ شد.

کد خبر 455089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha